[Tajfutas] ÉOB-MACCABI KUPA 2010.

Kovalcsik István kovalcsik.istvan at gmail.com
2010. Május. 19., Sze, 09:00:04 CEST

Nem gond ez, nincs még veszeve semmi, nem kell a "legközelebbi" versenyig várni.
A tanulópénzt mindenkinek meg kell fizetni, nem sikerülhet elsőre tökéletesen.
Mivel a nyerseanyag még - gondolom - megvan, nyugodtan újra lehet
vágni az egészet.
S akkor már valami elviselhető zenét alátenni, mert ez roppant idegesítő.
Számomra jó példa, amit Kutnyánszky Ernő a tavalyi Hungária Kupáról készített.
Minden nap 8-10 perces összefoglaló mozgalmas jelenetekkel (ezt nem a
vágásnál "tette bele", hanem jól helyezkedett), s hangulatos, de
változatos zenékkel. És az első 5 napi HK versenyről összeállt egy kb
40 perces 5 epizódos film.
A jövő évi HHK előtt érdemes nézegetni a majdani operatőrnek.

Üdv: István