[Tajfutas] Fw: DOL2010

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2010. Május. 17., H, 10:36:55 CEST

Sziasztok!

Engem nem lep meg annyira, hogy becsúszott ez a hiba az eredményhirdetésnél,
mert már akkor sem voltak igazán "ideálisak" a körülmények a versenyhez, bár
a rövidtáv alatt egészen kellemes időjárás volt még, de az erdő és a cél már
tökéletesen fel volt ázva. Nyilván a rendezők is kevésbé tudtak koncentrálni
az eredményhirdetésre az időjárás által támasztott problémák közepette.

Érzésem szerint az lett volna az igazán előrelátó és bölcs döntés, ha az
előrejelzéseket látva az egész hétvégét lefújja a rendezőség, mert akkor egy
csomó költséget meg lehetett volna takarítani, és egy későbbi időpontban
teljes programmal megrendezhető lett volna az idei Országos Diákolimpia ezen
a helyszínen. Igazából nem hibáztatom őket, hogy ezt nem tették meg, mert
nyilván mindenki reménykedett benne, hogy nem lesz olyan vészes, mint
amilyennek ígérik, és egy versenyt elhalasztani mindig nagyon komoly
felelősség és persze rossz érzés.

Egyre inkább be kell látnunk ugyanakkor, hogy ma már egész pontosak az
időjárás előrejelzések, érdemes azokat figyelembe venni ehhez hasonló
döntések esetén. (Lásd a tavalyi Honvéd Kupát, az idei Galyatetőn elmaradt
Sítájfutó Budapest Bajnokságot, vagy a mostani Diákolimpiát.)

üdv. Viktor

  _____