[Tajfutas] Fw: DOL2010

Ferenc Varsanyi ferencvarsanyi at gmail.com
2010. Május. 17., H, 10:17:22 CEST

Sziasztok,
Mivel a rendezők egyéni éremmel akarták emelni a verseny színvonalát,
szerintem nem kellene őket keresztre feszíteni, a holtversenyre való
felkészületlenségük miatt.  Valóban kihírdetésnél odafigyelhettek volna, mit
hogyan jelentenek be, de mindenki hibázhat.
Bevallom én sokkal többre értékelem, azt a bölcs döntést, hogy a vasárnapi
futamot nem tartották meg.  Én nem voltam a helyszínen, csak szombaton a
Bakonyban illetve vasárnap a tatai Öreg-tó partján, de mindkét helyen cudar
világ volt, el tudom képzelni mi lehetett a hegyekben.
Gratulálok a döntéshez!
Üdv,
Feri