[Tajfutas] múlt

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2010. Dec. 31., P, 20:56:44 CET

1964. október 24-25-én volt Lajosforráson a Megyei bajnokcsapatok
osztályozója, ahol az országos bajnokságba lehetett bekerülni.
Az akkoriban a tájfutás fellegvárának számító Budapestről a Bp-i
I.osztályú bajnokságról lehetett ugyanígy továbbjutni.
A '64-es megyei döntőt Zsellér György (MEAFC) nyerte 2 helyezési
ponttal, mert éjjel és nappal is ő volt a legjobb. Medovárszky (Pécsi
VSK) 18 helyezési ponttal a 3. helyen végzett Papp Gyula (MEAC) előtt.
Így nem csoda, hogy a csapatversenyt is a MEAFC nyerte, őket a Veszprémi
Haladás és a Pécsi VSK követte.

Talán jó lenne ilyen eredményeket az interneten is meglelni, de sajnos
még a
2008-as Nappali Egyéni Bajnokság eredménye sincs az MTFSz honlapon..
Bx