[Tajfutas] múlt

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2010. Dec. 31., P, 18:24:55 CET

Mióta Zetor megírta hol lehet fellelni régi térképeket, gondban vagyok.
Lacibá térképgyűjteményének darabjait így elsőre össze kell vetnem Zetor állományával. (Sok, ki is potyogott a rostán.)
Itt most egy Lajosforrás környéki Megyei Döntő (Éjjel) 1964 térképét mellékelem.
Mi lehetet ez akkoriban? Pest megye döntője?

Kocsonya tetejéről a megzselésedett zsír lehántolva.
Lassan következik a sörike hatástalanítása.
Oszt "Jó étvágyat" mindenkinek.
Janó

Julinak egy 1985-s évjáratú fotó Ausztráliából. A VB előtt, előre ittunk a medve bőrére egy kis ausztrál fehérbort.
Oppá..... elkezdtek petárdákat robbantgatni.

  A regi kepeket hihetetlenul elvezem, igy szeretnem, ha ez a hirtelen tamadt szkennelesi akcio tovabb folytatodna, a kepek meg jobbak, mint a terkepek, de azok is johetnek!!

  , de manapsag mar nem tudunk utanpotlast toborozni.  Igy aztan az 1970-es ifjusag ma mar ven.  Engem is beleertve!

  Julia