[Tajfutas] múlt

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2010. Dec. 31., P, 13:39:09 CET

Miki

Teljesen igazad van.  talan azt kellett volna irnom, hogy ha egy-kettonel tobb
visz el rossz terkepet, akkor valoszinu hogy a rendezoseg a ludas.

A regi kepeket hihetetlenul elvezem, igy szeretnem, ha ez a hirtelen tamadt
szkennelesi akcio tovabb folytatodna, a kepek meg jobbak, mint a terkepek, de
azok is johetnek!!

Ami egy kesobbi megjegyzest illet arrol, hogy manapsag a szeniorok tartjak el a
tajfutast, nem mint regen.  En nekem mindig is az volt az erzesem, hogy ez szent
igaz, de maga a mezony az majdnem teljesen ugyanaz.  Ez meg Angliaban is igy
volt/van.  Magyarul: azok a tomegek akik mondjuk a 60-as, 70-es evekben kezdtek,
meg tobbnyire most is megvannak, de manapsag mar nem tudunk utanpotlast
toborozni.  Igy aztan az 1970-es ifjusag ma mar ven.  Engem is beleertve!

Julia