[Tajfutas] Kósd

Hegedüs Ábel abel.terkep at chello.hu
2010. Dec. 29., Sze, 19:18:00 CET

Sziasztok

A többség tán már únja, ezért ezzel befejezem:
A mecseki térkép alapja (mellékelve):
Vigyázó János-féle Mecsek (50e), 1926, ezt az ÁTI csak nyomtatta.
Sajnos az én példányom össze van firkálva, de látszik mi az eredeti rajz.
Turistautak nélküli!
A másik térkép pontos azonosítását csak bent a Múzeumban tudom megejteni január elején.

Tájfutásban bővelkedő új évet mindenkinek!

Ábel