[Tajfutas] Fwd: uj vitamin koncentrátum

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2010. Dec. 4., Szo, 09:50:30 CET

Sziasztok!

Most már nem tudom tovább megállni, hogy én is elmondjam  a véleményemet.

Az a baj, hogy az utóbbi 10-15 év alatt annyi hasonló ajánlatot kaptam, hogy
ha valamennyivel élni szeretnék, akkor talán még Simor András fizetése sem
lenne ehhez elég. Különösen akkor, ha hozzávesszük a gyógyszergyártók (vagy
forgalmazók?) reklámjait, amelyek még a csapból is folynak. Ugyanakkor nincs
már egy érdekmentes, elfogulatlan szakember, aki állást foglalna, hogy a
különböző újabb és újabb egészség-megőrzésre ajánlott csodaszerek és
terápiák közül melyik mennyire hatásos. Mivel nem tudom, hogy a drágábbaknak
valóban nagyobb-e a használati értéke, ezért az a véleményem, hogy inkább az
olcsók közül választok, beleértve elsősorban a rendszeres futást, testedzést
(bár igaz, hogy sajnos manapság az utóbbi is rohamosan drágul - de legalább
szórakoztat is).

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson