[Tajfutas] Fwd: uj vitamin koncentrátum

Szabó László lacoqa at t-online.hu
2010. Dec. 4., Szo, 08:30:27 CET

Tünde!

Azért a többi sem biztos, hogy stimmel!

Az emberi butaság ÖRÖK ÉRTÉK! Ez a levél ennek a jegyében született.

Hogyan garantálhatja egy szabadalmi eljárás a termék minőségét, mivel az eljárás szerintem egy bürokratikus bejegyzés (de van a tájfutók között aki ehhez jobban ért:)? Talán egy szabadalmaztatott eljárás lehet a megoldás kulcsa.

Természetesen aki részt akar venni egy emberkísérletben (kísérleti alanyként) minden további nélkül megteheti. Most olvastam a NASA közleményében, hogy arzén is beépülhet egyes mikroorganizmusok DNS -ébe. Lehet, hogy egy új felfedezéssel van dolgunk?

üdv mindenkinek (én továbbra is az edzésben hiszek)

Szabó Laci