[Tajfutas] Váltó Liga - Eötvös Váltó

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2010. Aug. 31., K, 22:31:43 CEST

Sziasztok!
Én és néhány társam szeretnénk olyan vidéki klubban tájfutni, ahol évente néhány alkalommal esetleg nem mi fizetnénk saját zsebből a nevezési díjat.
A szállásról, étkezésről, benzinköltségről már nem is beszélve.
Nem is tudtam, hogy vannak olyan vidéki klubok melyről Miklós írt.

A közelmúltban a helyi tv-ben- képújság- én is oda folyamodtam, hogy egy segítségkérő felhívást tettem közzé.
Csoda történt, az egyik helyi kft ügyvezetője a számlánkat vezető bankba invitált és kifizette-átutalta a Dornyaynak a HUF hét végére érvényes nevezési díját.
További követője eddig, aki anyagilag támogatta volna a város tájfutó klubját nem akadt. Az önkormányzattól fél éve pályázati úton elnyert 30 e Ft sem akar megérkezni.
Volt idő,  nem is oly régen amikor  pl egy II. osztályú minősítésért az egyéni sport kvótarendszere alapján  20 e ft/fő évi önkormányzati támogatást kaphatott a klub. Már ez sincs........Szóval, mi itt tartunk, félő, hogy más vidéki klubnál sincs ez másképpen.
A többség szerintem az egész országban saját pénztárcájába nyúlva hódol  tájfutó szenvedélyének.
Popey