[Tajfutas] szabály-kérdés

Gerzson Keri gfkeri at gmail.com
2010. Aug. 30., H, 21:28:10 CEST

Kedves Janó!

Mindez stimmel, de arra a kérdésre nem válaszoltál se Te, se más, hogy ha
1:4000, 1:5000 méretarányú ISSOM2007 alapján készített térképpel közép (vagy
esetleg normál) távú versenyt rendeznek, akkor ugyanazok a tilalmak
érvényesek-e, mint sprintversenyen. Kezdettől fogva ez a kérdésem, de úgy
látszik, nem tudtam eddig elég érthetően megfogalmazni.

Üdv
Gerzson