[Tajfutas] szabály-kérdés

Gerzson Keri gfkeri at gmail.com
2010. Aug. 30., H, 19:06:11 CEST

Az egyik bökkenő az, hogy parkverseny (sprintverseny) céljára készült
térképpel néha rendeznek középtávú vagy normáltávú versenyt is. Azt hiszem,
ilyen volt az Eötvös ev. 1. napja, és több, a múltban rendezett
nem-rövidtávú városi verseny. Ilyen esetre melyik szabályzat vonatkozik? A
tájfutóversenyek vagy a parktájfutó versenyek szabályzata?

Ha a rendezők előre nem közlik, akkor szerintem csak nagyon kevesen, talán
csak a legrutinosabbak veszik észre rögtön, a térkép felvételekor, hogy az
melyik jelkulcs szerint készült. Tehát nem lehet a kérdést úgy elintézni,
hogy a térképről úgyis kiderül, mihez kell tartanunk magukat.

Üdv:
Gerzson