[Hallgato] November 16: a bécsi Műszaki Egyetem oktatóinak az előadása és gyakorlati foglalkozása

Jesus Reyes jesus at ludens.elte.hu
2010. Nov. 12., P, 11:20:10 CET

Kedves Hallgatók és Kollégák!

Jövő kedden, november 16-án 11:00 és 13:00 óra között, az NKTH-TÉT AT-3-09
kutatási projekt keretében előadást és gyakorlati bemutatót tart a bécsi
Műszaki Egyetem Kartográfiai és Geoinformaciós Intézethez tartozó
Térképészeti Kutatócsoport két oktatója:

11:00 - 12:00 Manuela Schmidt: Webmapping 2.0 (angol nyelvű előadás)

12:00 - 13:00 Simonné Dombóvári Eszter: Nyílt forráskódú webes
geoinformatikai alkalmazások (gyakorlati óra magyar nyelven)

A két órás foglalkozás a tanszék 7.55-ös számítógéptermében zajlik.

Mindenkit szeretettel várunk, de különösen a Digitális Kartográfia
(alapismeretek) 2. csoport hallgatóit várom, akikkel órám lenne abban az
időpontban (vizuális katalógust tartok!).

Üdvözlettel,

Jesus Reyes Nunez