[Hallgato] Belépőkártyák

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2010. Nov. 11., Cs, 12:51:40 CET

Tisztelt érintettek!

Ha valakinek még nincs kártyája, de szeretne, akkor az ezt a
http://ikhok.elte.hu/belepokartya oldalon igényelheti, a megjegyzésbe írja
oda, hogy T- jogot is kér rá, és erről emailban értesítsen engem is!

A szcnabt jogait nem tudtam átállítani, mert nem szerepelt a "listán" - ő
írjon a lentiek szerint egy emailt erről.

A zsapaat, szrpact, nagqabt, zemqaat -részére átállítottam (kaptam jogot
végre) a "jogosultságukat T-re", vagyis: elvileg ma/holnap működni fog a
kártyájuk. Amennyiben mégsem, akkor hibajelentést kell küldeni az alábbi
helyre/tartalommal:

Cimzett: elnok at ikhok.elte.hu
Másolat: climbela at map.elte.hu (csak hogy én is tudjak róla :-)
Tárgy: belépőkártya hibajelentés

Email tartalma:
1. Név: (pl. Galileo Galilei)
2. Eha kód: (pl. gagkaat.elte)
3. Kártyaszám: (pl. 12345678_12345)
4. Hibajelenség leírása: pl.:
  - pittyeg/nem pittyeg a kártya ha odatartjuk a "dobozhoz"
  - mi történik a dobozon/kijelzőn (a LED (lámpa) felvillan/nem villan fel,
megváltozik a színe, vagy kialszik és visszavált pirosra, vagy mi
történik...)
5. Megjegyzés: - ha van (pl. már működött régen a kártya, új kártya stb.)

...---...

Kovács Béla

Eötvös Loránd Tudományegyetem -IK- Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
Tel:+36-1-3722975, Fax:+36-1-3722951                   http://lazarus.elte.hu