Lazarus hirek... akit nem erdekelnek a reszletek ugorjon a level vegere...

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2008. Sze. 1., H, 18:17:15 CEST

Tisztelt erintettek!

A lazarus (ahogy azt az elozo levelemben jeleztem) doglodik (es a hetvegen
ujra beadta a kulcsot) - az ujraelesztes talan sikerult...
Ma a "vasat" ideiglenesen egy ujabb, de hasonlo koru tarsra csereltem (dual
P3, 600 MHz, 512MB), ami mint lathato: maga is egy oskovulet...
A SCSI merevlemezek meg ugyan ketyegnek de iszonyu hangon sivitanak...
A "vegso megoldas" vagyis az uj lazarus (DualCore, 1TB RAID5, 4GB RAM, dual
Gbit halozat es egyeb nyalanksagokkal) elindulasa napokon belul varhato
(realisan ez a teszt uzemmodban is csak a jovo het veget jelenti
valoszinuleg)

A gep tehat a kovetkezo heten(hetekben) neha nem lesz vagy csak
korlatozottan lesz elerheto.

A kovetkezo levelemig keretik "nagyon korultekintoen" hasznalni a
gepet/levlistakat.

A hetvegen a listakra kuldott levelek valoszinuleg ma, vagy 12-24 oras
kesessel holnap megerkeznek. A frissen kuldott levelek talan korabban is...
(aki elkuldte a levelet csut. du. 12.00, es ma du. 12.00 kozott, az _NE_
kuldje ujra (csak ha holnap 12.00-ig nem jelenik meg a listan).

Kovács Béla
(boncmester)