Harvard ösztöndíjas távollét

Zsolt Török zoltorok at ludens.elte.hu
2008. Sze. 1., H, 18:03:13 CEST

Tisztelt Oktatók és Hallgatók!

Örömmel tájékoztatok mindenkit a Harvard University kutatói ösztöndíjával
három hónapot Firenzében, az egyetem olasz reneszánsz központjában, a Villa i
Tattiban tölthetek. Interdiszciplináris kutatást folytatok a reneszánszkori
építészet, művészet és kartográfia területén, különös tekintettel a
közép-európai és itáliai térképészet kölcsönhatásaira.

Engedélyezett távollétem alatt (2008. szeptember 15. - december 15. között)
e-mailen elérhető vagyok, a szemeszterben meghirdetett óráimat tömbösítve
tartom meg (erről az érintetteket külön tájékoztatom).

Mindenkinek jó félévet kívánok!

Török Zsolt
docens
          Dr. Zsolt TÖRÖK, Assoc. Prof. / Director, Imago Mundi Ltd.
Department of Cartography and Geoinformatics, Eötvös Loránd University
               H-1117 Budapest, Pazmany P. setany 1/a, Hungary
                 Mellon Fellow, 2008-2009, Villa i Tatti
The Harvad University Center for Italian Renaissance Studies, Florence, Italy

   David Woodward Research Fellow in the History of Cartography, 2006-2007
  Institute for Research in the Humanities, University of Wisconsin-Madison