[Tajfutas] WOC2024-Skócia TV közvetítés minősége???

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2024. Júl. 22., H, 12:54:59 CEST

Sziasztok,

A Tv közvetítési problémámra Kármán Katitól kaptam választ, aki hasonló
dolgokat élt át a gépén mint én.

Az IOF live oldala a megkereső levelemre az alábbi választ küldte:

"Nem volt gondunk a mi oldalunkról történő adásokkal. Egy nagy
szolgáltatót használunk, amely sokkal nagyobb eseményeket is lebonyolít,
amikhez közel 1000 néző jár.

Szóval szerintem vannak olyan nyugtatók a számítógépeden, amelyek nem
úgy működnek, ahogy szeretnéd. Néha a víruskereső program reagálhat, és
végrehajthatja az Ön által leírt viselkedést. És az is lehet, hogy a
számítógép nem tudja kezelni a hosszú adásokat.

Mindaddig, amíg nem látjuk, hogy bármilyen probléma van a mi oldalunkon,
nehéz olyan változtatásokat végrehajtani, amelyek jobban megfelelnek az
Ön számára."

OK, tehát összesen kétszemélyes lehet a probléma? Az EB közvetítés előtt
ez nem igazán biztató a számomra.

Három képernyőképet mellékelek:

WebTV_0 az mutatja, hogy hiába állok át teljes képernyőre, pár pillanat
múlva "kivág" onnan és a továbbiakban azt mutatja -miközben már nem
abban a nézetben vagyok-, hogy "Kilépés a teljes képernyőből".

WebTV_1 azt a pillanatot mutatja -elsötétült képernyő-  ami a 20-25 mp-s
normál lejátszást követő pár másodperces frissítés alatt látható.

WebTV_2 azt mutatja, hogy YouTube üzemmódban gond nélkül tudom a régi
előfizetéseimet megtekinteni (nemmkivánatos reklámokkal megspékelve.

Az lenne a kérdésem, hogy Katin és rajtam kívül senki nem fizetett elő a
TV közvetítésre?

Aki már előfizetett régebben egy közvetítésre, az meg tudná nézni, hogy
gond nélkül tudja azokat megtekinteni? (Nem YouTube üzemmódban!

Kérném az EB magyar rendezőit, hogy ha az idejük engedi, akkor ők is
teszteljék le a szolgáltatást.

Üdv.

Slava ...

Janó