[Tajfutas] WOC2024-Skócia TV közvetítés minősége???

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2024. Júl. 17., Sze, 16:55:35 CEST

Sziasztok,

Próbáltam élőben követni a VB eseményeit. Előfizettem a közvetítésekre.

Minden nap az élő adás alatt és most a visszajátszásoknál is azt
tapasztaltam/tapasztalom, hogy nem tudom "fullscreen"-re állítani a
képernyőt és kb. 20-25 másodpercenként frissíti magát a gép és az alatt
2-3 mp-re elsötétül a képernyő. Tehát, alig volt élvezhető az adás és a
visszajátszás.

Van közöttünk olyan, aki szintén befizetett a közvetítésre és hasonlóan
járt mint én?