[Tajfutas] Budapest Kupa #18 - KISCELL

András Komjáti komjatiandris at gmail.com
2024. Júl. 2., K, 17:30:15 CEST

Sziasztok!

Frissítettük a kiírásban szereplő pályaadatokat a szintekkel.

Kategóriák és pályaadatok előzetesen
A (hosszú) 3,4 km/85 m - 24 pont (1 : 3 000)
B (közepes) 2,6 km/70 m - 20 pont (1 : 3 000)
C (rövid) 1,9 km/55 m - 17 pont (1 : 2 000)
D (gyerek, kezdő) 1,0 km/25 m - 9 pont (1 : 2 000)
T (trükkös) 1,2 km/30 m - 10 pont (1 : 2 000)- „Domborzat fázis”

A pályákat úgy terveztük, hogy a hosszabb és meredekebb
szintátmeneteket lépcsős, kövezett utakon is lehessen fölfelé és lefelé is
teljesíteni. Magyarul: a "dzsuvás" és igazán  meredek részeket részben le
is tiltottuk, illetve abszolút nem érdemes bevállalni futás közben.

Várunk benneteket holnap!

Üdvözlettel

Komjáti András
KFKI tájfutók