[Tajfutas] Budapest Kupa #18 - KISCELL

András Komjáti komjatiandris at gmail.com
2024. Júl. 2., K, 10:14:27 CEST

Sziasztok!

Mindenkit szeretettel várunk holnap az Óbudai Egyetem mögötti területen,
egy kellemes parkerdős terepen. Az időjárás úgy tűnik igazán kedvező lesz
egy jó futáshoz, a hőség alábbhagyott, és eső sem várható.

Nevezni itt tudtok ma este 23 óráig:
https://www.e-nevezes.hu/hu/entry/list/825

Kedvcsinálónak csatolok egy képet a terepről.

Stoplist, redős cipőt hozzatok, ha tehetitek, szögesre nincs szükség!

Üdvözlettel

Komjáti András
KFKI tájfutók