[Tajfutas] Mecsek Open!

Klement Kelén klementkelen at gmail.com
2024. Ápr. 21., V, 18:45:23 CEST

Kedves Lajos!

Hadd reagáljak az üzenetedre, mint az említett futam ellenőrző bírója.

A ,,célba érkezés után reklamáltam" inkább egy indulatos kiabálás volt a rendezői sátorral amit jómagam is végighalgattam, de mivel biztosra szerettünk volna menni, hogy tényleg rossz helyen van-e a pont, ezért utána Pilmann Gáborral a pályakitűzővel együtt kimentünk a terepre és megnéztük az általad problémásnak tartott pontot. Ezt előtte egyébként Gábor egyszer kistekkelte, stekkelés után én is leellenőriztem, a verseny napján kirakta egy felvezető, felvezetés végén pedig még egy másik ember leellenőrizte. A versenyen is amikor kimentünk, 3 irányból leellenőriztük (a biztonság kedvéért :)) de jó helyen volt a pont. Többek között az F21-es kategória is érintette ezt a gödröt, ők sem panaszkodtak, hogy rossz helyen lett volna.

Nem azért nem reagáltunk azóta sem a reklamálásodra, mert a vén nem számít, hanem mert nem történt hivatalos óvás, a pont leellenőrzése után pedig meg nem találtalak meg téged a versenyközpontban, hogy beszámoljak az ellenőrzésről.

Sajnálom, hogy emiatt negatív szájízzel távoztál a 2024-es Mecsek kupáról, de remélem, hogy látunk még téged a jövőben a Mecsekben versenyezni.

További szép vasárnapot és jó egészséget!
Klement Kelén