[Tajfutas] Mecsek Open!

Lajos Nagy nagyluji43 at gmail.com
2024. Ápr. 21., V, 17:35:05 CEST

Üdv mindenkinek.
Jó pár éve nem írtam a listára,de most rászántam magam.A Mecse Open első
napján a célba érés után reklamáltam a pájakitűzőnél,mert szerintem az
egyik pontunk(kód 40)rossz helyen volt.Ugyan ketten is mondták jó helyen
van,és majd megnézik.Azóta is nézik.Vártam hogy felteszik a pájákat a
netre(routegadget),hogyesetleg mások is lássák.Nem tették......minek is.
Így most megteszem én.Az ominózus pont (F-8o)az ötös pont.Teljesen jól
mentem,mert (utólag kiderült)pont a pont helyén voltam.Ha meg nézitek a
csatolmányt,akkor lát kell hogy a kör közepe hol van.Még .a lapos gödör sor
előtt van.A pont viszont karika túlsó felén a kör szélénél volt.Ahol a
térkép nem jelzett gödröt.Valaki emítette hogy  Szibert gödör.Én verseny
elején indultam,a térdig érő szűz medvehagymába.Ha fél órával később
indulok valószínű hogy meglett volna,mert addigra már volt csapás.De egy
nemzetközi versenyen ilyen hibát nem szabad elkövetni.Azóta se reagáltak
reklamálásomra.Minek is a vén nem normális nem számit.Másnap nem
indultam,mert nem akartam megsérülni   (medvehagyma kilencszer
estem).Viszont nem igazán fogok elindulni amit ők rendeznek.
Minden jót!