[Tajfutas] Párizs maraton 2024

Kovács Gábor gabor01kovacs at t-online.hu
2024. Ápr. 7., V, 20:49:50 CEST

Egy bejegyzés a „Tájfutók” Facebook csoportból:
Matthias Kyburz-ról elég sokat beszéltek az Eurosporton, mivel olimpiai szintidővel a 7. helyen végzett a Párizs Maratonon!
(Gerzsényi Zsolt)

Egyébként a valaha volt legjobb időt futotta első maratonként (2:07).

Amúgy nem akasztotta  végleg szögre a terepfutó cipőjét.
2024 őszén visszatér a tájfutáshoz:
https://www.swiss-orienteering.ch/de/news/ol/2770-matthias-kyburz-knackt-bei-seinem-marathon-debuet-die-olympia-limite.html

KG