[Tajfutas] Párizs maraton 2024

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2024. Ápr. 7., V, 20:26:09 CEST

Sziasztok,

Matthias Kyburz tavaly szögre akasztotta a terepfutó cipőjét és
sportágat váltott.

Elhatározta, hogy felkészül/kijut a párizsi Olimpiára. Atlétikában, a
maratoni versenyszámban.

https://www.matthiaskyburz.ch/news/marathon-debuet/

Ma rendezték a párizsi maratont, amin a Eurosport közvetítése alapján ő
is a mezőnyben volt. Elmondták, hogy többszörös tájékozódási futó
világbajnok és, hogy hazánkban rendezik idén az Európa-bajnokságot.

https://www.schneiderelectricparismarathon.com/en/

Az én gépemen nem tudom az eredményeket megjeleníteni.

Kérem, aki sikerrel járna, az írja meg a listára Kyburz időeredményét és
hogy az a párizsi kiküldetési szinthez elegendő-e?

Köszi és slava ...