[Tajfutas] TTEV-3

Imre Urban urbimre at gmail.com
2023. Jan. 23., H, 14:56:20 CET

Tisztelt Sporttársak!

"a vadállomány megóvása érdekében a terepre kutyát kivinni nem szabad,
és kérjük a célterületen is pórázon tartsátok őket;"

Az előző írás  és saját tapasztalat alapján is, nem a fenti idézetet kell a
versenykiírás megfelelő helyére beírni.
 A vadállományt nem a terepre kivitt 1-2 kutya veszélyezteti (a
vadászokon és a természetes ellenségen kívül semmi).

Üdvözlettel: Urbán Imre

András Komjáti <komjatiandris at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. jan. 23.,
H, 12:43):