[Tajfutas] Hungarian TORUS TempO Trophy 2023 1. forduló

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2023. Jan. 20., P, 00:49:50 CET

Sziasztok,

Milyen gyorsan elrepült egy év. Még egy hónap sem telt el azóta, hogy
lezajlott a HTTT 2022 utolsó futama és már itt is van a nyakunkon a HTTT
2023 első fordulója.

Neve: "Egy köves bérc" http://temposim.yq.cz/tempo.cgi

Talán ide megyünk vagy ennek a közelébe:
http://lazarus.elte.hu/tajfutas/omaps/1994/teglagy.jpg

Visszatekintés az elmúlt évi bajnoki eredményekre.
https://admin.mtfsz.hu/fajl/get/fajl_id/29138/tipus/render

Mint látjátok, megnyertem a Senior kategóriát (jöhet a megérdemelt taps
:), de nem én lettem a bajnok. Azt a címet Zetor érdemelte ki.

Jövőre, ha bajnoki címért szeretnék harcba szállni, akkor vagy
leigazolok egy klubba és befizetem az éves rajtengedély díjat, vagy
alapítok egy saját (min. 10 fős) egyesületet (7-8 éve még gondolkodtam
rajta: Homo Navigators SE, volt is két fő akit előzetesen meggyőztem a
tagságra) és befizetem az éves regisztrációs és rajtengedély díjat.

No, én ehhez már öreg vagyok.

Edző sporik és TF-re járó leendő szakemberek, nem invitállak titeket és
versenyzőiteket az eseményre, mert azzal csak rontanám az esélyeimet.

Meg ahhoz nem kell sok ész, hogy gondolkodás nélkül lenyomjuk a "Z"-t
-én a sárba döngölném -(pl. 8x5) negyvenszer, a lehető leggyorsabban és
máris a középmezőnyben érezhetjük magunkat.

Apró segítséget kérnék. Hol lehet megtekinteni Kisvölcsey Ákos 1:7500/5
térképét, amit 2022-ben javított ISOM normák szerint, ahol a a romos
lesek (X) és a turisztikai táblák (O) is ábrázolva vannak?

Kitérő: Svédországban járunk. A hetvenes évek végén Dosek Toncsinak a
SAAB 900-s autó tetszett a legjobban, pár évvel később jártam (többed
magammal) a SAAB kamiongyárban (jóval később a rekreációs központjában
dolgozott részmunkaidőben egy ideig Gyurkó Fanni) és azóta a SAAB-SCANIA
vontatók a kedvenceim. Azért ez a cég mást is készít pl. a hazai
Gripenek hajtóművét, de a GLSDB szerkentyűjük a150 km távolságra lévő 1
méter átmérőjű tárgyat is el tudja találni.
https://www.saab.com/products/ground-launched-small-diameter-bomb-glsdb

Bemelegítésnek egy feladat a tavalyi karácsonyi futamból:
https://drive.google.com/file/d/1_9c_JXUJBzZTQhg6_51l0bwJkZRPwGRG/view?usp=share_link

Slava ...