[Tajfutas] OFF: GPS track navigációhoz

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2023. Jan. 18., Sze, 15:06:10 CET

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni, illetve a tapasztalataitokra támaszkodni
az alábbi témában. Futóversenyeinken és teljesítménytúráinkon többnyire az
AllTrails alkalmazásban rajzoljuk meg az útvonalat, amit aztán a résztvevők
letölthetnek a különböző GPS képes eszközeikre.
Legutóbb GPX Track fájlformátumban osztottuk meg a tracket és többen
panaszkodtak, hogy nem tudják betölteni. Azóta már tudom, hogy logikailag
jobb GPS Route formátumot használni erre a célra, de kíváncsi vagyok,
melyiket milyen arányban támogatják az egyes telefonos alkalmazások, kézi
GPS-ek, sportórák.
Kérem, hogy ha van egy kis időtök, az alábbi események trackjeiből
töltsetek le egyet-egyet (a táv neve mellett a térkép ikonra, majd a
megnyíló ablakban a GPX letöltése linkre kattintva) és próbáljátok ki, hogy
be tudjátok-e tölteni navigációhoz! A teszten kívül az ilyen irányú
tapasztalataitokat is várom.

Hód-Futófesztivál (GPX Route formátumú trackek):
https://www.raceresult.hu/hu/event/show/272
Téli Crossfutás (GPX Track formátumú trackek):
https://www.raceresult.hu/hu/event/show/456

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv:
Petrócki Ádám