[Tajfutas] FTP Androidról / SI-Droid élő eredmények

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2023. Jan. 16., H, 11:16:12 CET

Sziasztok,

Szia Skuló,

A kérdésre nem tudom a választ, de ezen a Facebook oldalon egy francia
csapat valami mini SI dobozt próbál reklámozni.

https://www.facebook.com/people/ORun-France/100064261533803/

Leírásuk szerint a francia szövetséggel kötöttek egy partner megállapodást.

Mire használhatók ezek a kis szürke, kávé kapszulákra hasonlító tárgyak?