[Tajfutas] Hungarian TORUS TempO Trophy 2022 9. forduló

Fruzsina Biró birofru at gmail.com
2022. Sze. 29., Cs, 12:17:44 CEST

sziasztok

Az 55-re én is E-t mondtam, mert
- reméltem, hogy a nyugati kőfal azt a korlátot jelenti, ahol a C bója van
- nem néztem szimbólt
- és a kör közepéhez okénak tűnt.
De elég valószínű, hogy ezt óvni fogják a hibázók, mert a pontmegnevezés
szerint ez a fal túloldalán kéne legyen - bár a kör közepe számít, ami meg
inkább a bójánál van.

Szerintem a 7. állomás volt a legjobb, ott 3 hibám is lett.

üdv
Biró Fruzsi

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2022.
szept. 28., Sze, 23:59):