[Tajfutas] Hungarian TORUS TempO Trophy 2022 9. forduló

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Sze. 28., Sze, 23:59:11 CEST

Sziasztok,

  Rezsi csöki ide vagy oda, energiatakarékosság félretéve. Lámpa
felkapcsolva, egér a kézben.

Hoppáááááááááá!!!!!

Begyűjtöttem Kálmán Erik skalpját!!!!!!!!!!! Ez akkora tett, mintha
Zsebeházy Isti lenyomta volna a ROB-n Ormay Misit.

(OK. Még várjunk a teljes örömmel egy napot, mert még befuthatnak óvások.)

Csendes mejegyzés, az MTFSZ felsővezetése is a vert mezőnybe került. :))

A mellékletben az 55-s pont és környezete, Én "E"-t nyomtam. Ti mire
tippelnétek?

Konzultáljuk meg közösen, az manapság amúgy is olyan szimpi.

Éjfél után már megtekinthető a TORUS oldalon a megoldó képlet.
http://torus.yq.cz/

Amúgy, én az MTFSZ edezői támogatás "egy szeletecskéjét" összekötném
azzal, hogy az edzőnek hány versenyzője teljesíti ezt az éves
versenysorozatot.

Villany lekapcs, meleg pizsi és zokni felvesz, dunyhával betakar. Szép
álmokat.

Slava .......

Janó