[Tajfutas] Hosszútávú OB - Pontbegyűjtő CSB: időpont-, helyszín- és rendezőváltozás

Németh Zsoltné melcsi68 at gmail.com
2022. Sze. 26., H, 11:31:13 CEST

Sziasztok!

Na, most már én is azt mondom, mint Teodóra, hogy hányingerem van a sok
félrebeszélésből, hazugságból!
Habár nem voltam ott se a Hungária Kupán, se a Dunántúl Kupán és nem is
érdekelnek az ott történtek, azért merem leírni mindezt, mert a VHS-t
érintő mondatok, amiket Gyuri írt nem igazak, így gondolom a többi
dologban is lehetnek ferdítések!

Azért azon gondolkodjon el mindenki, hogy miért van az, hogy a szóban forgó
versenyek rendezővel miért csak  1-1 verseny erejéig hajlandóak a
szakemberek együtt dolgozni?

Nem kívánok többet hozzászólni ehhez az ügyhöz, aki kiváncsi a VHS-t érintő
dologra, keressen magánban!

Üdvözlettel,
Németh Zsoltné Melinda
VHS szakosztályvezető