[Tajfutas] Hosszútávú OB - Pontbegyűjtő CSB: időpont-, helyszín- és rendezőváltozás

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2022. Sze. 21., Sze, 05:50:20 CEST

Sziasztok!

A jövő évi diákolimpia rendezéséről a KTT és az SKS vezetői írásban
lemondtak múlt hétfőn.

Az idei HOB és PCSB rendezésétől való elállást pedig csütörtökön szóban
jelezte Verebélyi Zsolt több MTFSZ-tisztségviselőnél is.

Úgy látom, hogy kezd a sportág egy csapdába esni a lézerszkennelt
alapanyagok beszerzésével kapcsolatban: a tökéletességre törekvés
jegyében egyre több olyan területről vesszük meg, amiből mégsem lesz
használható térkép humán kapacitás hiányában. Én is költöttem két kis
területre pár ezer Ft-ot, amikbe hónapok óta nem bírok belekezdeni, de
egyes kluboknak/térképészeknek több százezres, vagy akár milliós
nagyságrendben áll ebben a pénzük.

Üdv,
Skuló Marci