[Tajfutas] Hosszútávú OB - Pontbegyűjtő CSB: időpont-, helyszín- és rendezőváltozás

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Sze. 20., K, 20:45:34 CEST

Sziasztok,

Elszámoltam tízig, hagytam egy kis hatásszünetet is (közel egy nap),
várva arra, hogy kinél veri ki a biztosítékot a szövetség levele.

Láthatóan eleddig senkiét, padig nagyobb horderejű a probléma, mint a
cellux ragasztó vagy a kőszegi versenyen túl közel került pontok esetei.

A szövetséget, ilyen magas rangú versenyen a rezsi(m)biztos, azaz az
ellenőrző bíró képviseli. A Versenyszervezési Terv-ben minden eseményt,
határidőkkel rögzítenek.

Szent és sérthetetlen, alkalmanként átdolgozzák. A várható problémára
egy versenyzőtársunk már július vége felé figyelmeztetett. Kapott
hideget-meleget. Most meg kellene követni.

Igen, a "stadionjainkat" minden évben fel kell építeni, nem is keveset.
Ezúton kérném a szövetséget, hogy a junior válogatott őszi portugáliai
VB utazására szervezett gyűjtés, tervezett összegén felüli részt,
fordítsa a leendő térképjavítók oktatására, képzésére. + még
tegyetek/tegyenek hozzá. Én a tapasztalatommal, egyre kevesebb idővel,
csökkenő energiával tudom ezt a munkát segíteni. Higgyétek el, ez is
sokat jelenthet.

Tehát beszéljük ki a problémát és ne seperjük a szőnyeg alá.

Üdv

Janó

Ui: holnap lejár a támogatási határidő:
https://www.e-nevezes.hu/hu/esemeny/show/384