[Tajfutas] Versenyfutam Esztergomban vasárnap - nem szokványos

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2022. Sze. 5., H, 15:10:38 CEST

Kedves Zoli és Lista!
Nem értem a táblázatban szereplő adatokat. Mert ugyebár egy élvonalbeli
atléta síkfutásban 4 perc alatt lefut kb. 1300 métert. Ha viszont egy 75
éves férfinak 7 perc 16 másodperc alatt kell futnia ugyanazt az 1300
métert, akkor ehhez 5 perc 35 mp alatt kell tudnia 1 km-t, ami
szerintem nagy csoda lenne, ha létezne ilyen. Magyarázza meg valaki, mit
értettem félre.
Üdv:
Kéri Gerzson

Guttmann Zoltán <c-sport at silva.hu> ezt írta (időpont: 2022. szept. 4., V,