[Tajfutas] Kisérőjegy

Ábel Hegedüs abel.terkep51 at gmail.com
2022. Sze. 4., V, 19:57:09 CEST

Sziasztok!
A lényeget Gerzson megírta, verseny előtti este 21 óráig ingyenes a
jelentkezés, a helyszínen adminisztrációs költséget kell fizetni, amivel mi
(is) a gépi jelentkezésre szeretnénk rábírni, még a kísérőket is.
Egyébként a kiírásban minden pontosan benne van.
Hamarosan feltűnik a kísérő kategória az e-nevezésben.
A rendezőség nem érdekelt a büfé forgalmában.
Ábel

Kéri Gerzson <gfkeri at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. szept. 4., V,
17:11):