[Tajfutas] Kisérőjegy

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2022. Sze. 4., V, 17:11:01 CEST

Ezel nem haragítasz magadra senkit. A versenyt megelőző napig a kísérők
ingyen nevezhetők. Bár nem világos számomra, milyen módon. Viszont érdekelt
sem vagyok, mivel kísérő nélkül megyek, ezért számomra értelmetlen firtatni
a kérdést
Üdv:
Kéri Gerzson

Viktor Juhász <juhaszv78 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. szept. 4., V,