[Tajfutas] Tájékozódási (futás) kifejezése jelnyelven

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Okt. 13., Cs, 22:26:35 CEST

Sziasztok,

Megnéztem párszor a filmet és arra a következtetésre jutottam, hogy a
hölgy egy laptájolót tart -majdnem irányban- a kezében, míg a másik keze
mutatóujjával a szelencében lévő iránytű mozgását imitálja.

Így már könnyebben megjegyzem a jelnyelvi kifejezést.

Más: Ausztráliai magyar tájfutók, tervezésre fel:
https://orienteering.asn.au/index.php/2022/10/13/design-a-new-logo-for-orienteering-australia/

Slava ......,

Janó