[Tajfutas] Budapest Kupa 32. forduló - Lágymányos

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2022. Okt. 13., Cs, 17:19:08 CEST

Sziasztok!

A kisképek az alábbi megoldással készültek. Ez ingyenes, és ez is Jan
Kocbach-nak köszönhető.

http://news.worldofo.com/2015/02/26/introducing-the-2drerun-courseplanning-module/

Köszönöm a megjelenítéssel kapcsolatos észrevételt is! Úgy tűnik, hogy
ez böngésző-függő, Chrome-ban lehet szépen léptetni a képeket, vagy a
Samsung androidos böngészőjében, Firefox-ban viszont valóban csak egyben
lehet letölteni. Más szoftverrel most azonnal nem tudom próbálni.

Üdv,
Skuló Marci