[Tajfutas] Ki kapja a Monspart Sarolta díjat

János Simics janossimics at gmail.com
2022. Okt. 1., Szo, 14:04:10 CEST

Kedves Orsolya!
Nem tudom mikor írtam, hogy személyesen bajom lenne a sárga párttal. Ha
ibolyás, vagy szegfüves vagy bármilyen magas rangú politikus kapná is
ugyanúgy nem tartanám jónak.
Az, hogy te ebbe rendszer utálatot akarsz belelátni nem az én bajom.
Magánemberként lehet jófej Novák. De jelenleg nem az. És a díj megítélése
szempontjából elkerülhetetlen a köz véleménye is. Arra pedig a nyakamat
teszem, hogy az lenne amit írtam.
Üdvözlettel:
Simics János

*Kérem, óvja a természetet, ha nem szükséges, ne nyomtassa ki ezt az
e-mailt!*

Ezen üzenet és annak bármely csatolt anyaga bizalmas, jogi védelem alatt
áll, a nyilvános közléstől védett. Az üzenetet kizárólag a címzett, illetve
az általa meghatalmazottak használhatják fel. Ha Ön nem az üzenet
címzettje, úgy kérjük, hogy telefonon, vagy e-mail-ben értesítse erről az
üzenet küldőjét és törölje az üzenetet, valamint annak összes csatolt
mellékletét a rendszeréből. Ha Ön nem az üzenet címzettje, abban az esetben
tilos az üzenetet vagy annak bármely csatolt mellékletét lemásolnia,
elmentenie, az üzenet tartalmát bárkivel közölnie vagy azzal visszaélnie.
This message and any attachment are confidential and are legally
privileged. It is intended solely for the use of the individual or entity
to whom it is addressed and others authorised to receive it. If you are not
the intended recipient, please telephone or email the sender and delete
this message and any attachment from your system. Please note that any
dissemination, distribution, copying or use of or reliance upon the
information contained in and transmitted with this e-mail by or to anyone
other than the recipient designated above by the sender is unauthorised and
strictly prohibited.

Balázsné Krasznai Orsolya <bakrorsi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022.
okt. 1., Szo, 13:58):