[Tajfutas] Ki kapja a Monspart Sarolta díjat

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2022. Okt. 1., Szo, 13:58:24 CEST

Szerintem tévúton járunk, ha azoknak akarunk megfelelni, akik olyasmiket
gondolnak, amit János ír😱, ők csak főjjenek a saját levükben.
De az is fals, hogy azt díjazzuk evvel, aki saját pénzből támogat.Arra van
a támogatói program.
Ráadásul az csak egy adalék, hogy miniszterként támogatta a sportágat, a
díjazásra való indokok Boxi levelében találhatók.
Ebből a levelezésböl is látszik, miért tiltott a politizálás ezen a
fórumon. Olyan fokú elfogultság bukik ki, hogy az hergelni a közvéleményt.
Ha valaki ellenkező politikai oldalon áll, akkor az is baj, ha ad pénzt,
meg az is, ha nem 😳.
Mikor végül kiderül,ki kapja a díjat, lehet, hogy annak az illetőnek is
ismert lesz a politikai hovatartozása. Ha ez nem egyezik az enyémmel,
esküszöm, hogy eszembe sem fog jutni kritizálni, ha tett a sportágért, és
képviseli Saci eszméit.
KO

miklos mets <miklos.mets at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. okt. 1., Szo
13:09):