[Tajfutas] Budapest Kupa 14. és 15.

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2022. Május. 31., K, 10:28:15 CEST

Köszönöm szépen, akkor megyek. Természetes, hogy tegeződünk. Azt tartom
inkább bántónak, ha egy (akár nálam sokkal fiatalabb) versenyrendező
lemagáz, mint Rácz Zoli, a HK rendezőség szóvivője. Olyan régen felkerült
volna a kiírás? Akkor bocsánatot kérek a panaszkodásért, ha ennyire vaksi
voltam, és nem vettem eddig észre.
Üdvözlettel:
Kéri Gerzson

Viktor Juhász <juhaszv78 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. máj. 31., K,