[Tajfutas] Budapest Kupa 14. és 15.

Viktor Juhász juhaszv78 at gmail.com
2022. Május. 31., K, 10:08:26 CEST

Kedves Gerzson,
várunk szeretettel Téged is (elnézést a tegezésért) és más érdeklődőt is.
(félretettem egy térképet)
A kiírás május 10én került fel, az értesítő pedig múlt héten.
Az előnevezés korai lezárásának - amit a levelezőstán és Facebookon is
említettem - oka a rendezés biztonsága: időben meglegyen a nyomdai munka.
Van helyszíni nevezők számára is térkép, nem szükséges az előnevezés.

Szép időt remélünk.

Üdvözlettel,
Viktor