[Tajfutas] TORUS eTempO Hogwarts (Roxfort) Harry Potter

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Már. 18., P, 00:53:13 CET

Sziasztok,

Éjfél van. Tán már mindenki célba ért.

Itt jártunk ma, ki az A pályán, ki a B-n.

https://drive.google.com/file/d/1D5urJV5olpz9CO9ZP0Pc6LnAoFkEqI6G/view?usp=sharing

Ez lehetett az alaptérkép:

https://drive.google.com/file/d/1fdJWp-htwTpXC1JvdawXMCzyAPQmXapQ/view?usp=sharing

Az "A" pályán 360 indulóból az előkelő 10. helyen végzett Éles András
(GOC).  Igen, igen, szabad tapsolni.

Hölgyeknél Surányi Kinga (Denevér Egyesület) a 123 helyez zárt a mai napon

Összesen 17 bátor magyar ember. (Nem olyan mimóza parlamenti fajta.)

A "fakóban" (B) 225 indulóból a 3. helyen zárta a futamot Pintér Ábel
(DVTK), én a 36. helyre zuhantam vissza, pedig a 0 óra 14 perckor
teljesített pályámmal még első voltam. (A mezőny az igazak álmát aludta:)

A hölgyeknél Darics Nikolett (SKS) a 61. helyen zárt.

Összesen 29 ágrólszakadt, de játékoskedvű magyar ember.

Legyen itt a pályából egy-egy feladat.

https://drive.google.com/file/d/1pC3aNIEKdsvQ6Ep63jkVLCvuAn2sgSwM/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1nBJC5mVMvYCZx-6u61qvEtTAhAppUe_1/view?usp=sharing

Eredmények (részidősek is) és megoldások a hivatalos oldalon:
http://torus.yq.cz/

Gyertek játszani, 283 magyar versenyző van regisztrálva a felületen, de
csak 46-n mérettettük meg magunkat.

Szóljatok, segítek, adók jó tanácsokat. (Skype, Meet, stb.-in) Magányos
vagyok, itt Pécsett nincs játékos akivel meglehetne osztani az élményeket.

Nemzetek között, két futam alapján a 10. helyen tanyázik a csapatunk, a
38-ból. Jövő héten is két futam és rá egy hétre újabb 2 futammal záródik
a sorozat.

Ma önszorgalomból megoldom az "A" pályát. Majd közzéteszem a helyezésemet.

Ha vágjátok az angolt, akkor Ben Kyd YouTube csatornáján sokat
tanulhattok tőle. https://www.youtube.com/channel/UCtdofXYp10zoer-lBpL6p1Q

A nap tanácsa: egy kommentből átemelve -" Fegyverekkel nem menthetsz meg
semmit, csak elmével, szívvel és civilizációval, az elme, a szív és a
civilizáció a béke igazi "fegyvere", amely nulla elveszett életet hoz."

Respect for Ukraine