[Tajfutas] OCSB-UHOB 2022.03.27. Gödöllő-Babatpuszta

Gödöllő Tájfutás tajfutas.godollo at gmail.com
2022. Már. 16., Sze, 09:55:35 CET

Kedves Sporttársak!

Köszönjük a leadott nevezéseket!

Kérünk minden edzőt, egyesületi vezetőt nézze át a leadott nevezésüket és
ha bármilyen eltérést találnak, akkor március 17-én éjfélig jelezzék felénk!
Később semmilyen módosítást nem áll módunkban figyelembe venni.

A nyílt kategóriákba még március 22-ig lehet előnevezni, utána már csak a
rajtlistában szereplő üres helyekre.

Sikeres felkészülést kívánunk mindenkinek!

Rendezőség

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>