[Tajfutas] OCSB-UHOB 2022.03.27. Gödöllő-Babatpuszta

Gödöllő Tájfutás tajfutas.godollo at gmail.com
2022. Már. 14., H, 22:03:09 CET

 Kedves Sporttársak!

Köszönjük az eddigi nevezéseiteket!

Sokak számára biztosan ismert, hiszen évtizedekkel korábban már
versenyeztek a környéken, de a többség számára mégis ismeretlen a lesz
helyszín, mert autóval az M3-as autópályán, átszáguldva a dombokkal
körülölelt völgy felett nem sokat látni a területből.
Készítünk egy kis rövid ismertetőt a verseny központjáról Babatpusztáról.
A levélhez csatolt ismertető nem terepbemutató, sokkal inkább egy kis
történelem és legenda, amivel reméljük felkeltjük érdeklődéseteket a
2022-es év első országos bajnoksága iránt.

*Ne feledjétek a bajnoki kategóriák nevezési határideje március 15-én, azaz
holnap éjfélkor lejár! *