[Tajfutas] EOYC2022 Live és JWOC2022 Live - frissítő gombocska

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Júl. 5., K, 20:42:37 CEST

Sziasztok,

Éppen hogy vége van egy világversenynek és máris itt a következő a
nyakunkon.

Ez lesz a JWOC 2022 IOF Live oldala.

https://orienteering.sport/event/junior-world-orienteering-championship/welcome/

A mai napon kaptam egy hasznos választ Kovács Gábortól a levelem alján
olvasható felvetésre:

Az IOF Live-ra rákérdeztem az illetékeseknél, ez a válasz jött:

„Van egy kicsi frissítés gombja minden kis blokknak a jobb felső
sarokban. (Nem tudom betöltéskor miért nem a legfrissebbet adja.)

Így rákattintva már tényleg látszanak az információk, bár az, hogy
frissítgetni kell, nem túl logikus sajnos."

Bátran lépjetek be a EYOC 2022 Live oldalára, nyomogassátok a blokkok
frissítő gombjait és nézzétek meg a részidős eredményeket és a
feltöltött napi videó összeállításokat:

https://orienteering.sport/event/european-youth-orienteering-championships/long/

Professzor urat pedig arra kérném, hogy járjon közbe az IOF IT
bizottságánál, hogy tegyék felhasználó barátabbá a felületet. Az Eventor
Online eredmény felülete is képes frissíteni önmagát.

Üdv,

Janó, aki ma is tanult egy hasznos dolgot