[Tajfutas] EOYC2022 Long

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Júl. 2., Szo, 20:39:58 CEST

Egy kérés a rendezőkhöz, hátha olvassa egyikőjük a levelemet:

Ha megoldható, akkor a rajtlista, részidős eredmények, fotók stb. az IOF
hivatalos versenyoldalán (
https://orienteering.sport/event/european-youth-orienteering-championships/long/)
a Facebook oldallal egyidőben jelenjenek meg. Az IOF oldal kicsit magára
hagyatottnak tűnik. Ez volt megfigyelhető a pár napja befejeződött
felnőtt VB-n is.

Köszi szépen.

A Facebokk oldalról elérhető részidős eredmények:
http://obasen.orientering.se/winsplits/online/en/default.asp?page=classes&databaseId=83304&ct=true

Janó, a szurkoló