[Tajfutas] WOC2022 - a pontok pontos helye

András Komjáti komjatiandris at gmail.com
2022. Júl. 1., P, 14:21:20 CEST

A tegnapiakhoz kiegészítésként küldöm, amit az ISSPROM 19-2 rajtról ír, itt
egyértelműen kihangsúlyózzák, hogy a háromszög közepe a pont (bója) helye,
míg erről a karikáknál másképp fogalmaz (ld. tegnapi e-mail).

Tényleg érdekelne a nálam tapasztaltabbak szakmailag megalapozott véleménye.

András Komjáti <komjatiandris at gmail.com> schrieb am Do., 30. Juni 2022,
17:57: