[Tajfutas] Jicin 1984 World Cup

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Jan. 16., V, 01:44:47 CET

Sziasztok,

Találtam egy újabb filmet. Kicsivel jobb a minősége, viszont a
felépítésén lehet látni, hogy meg van komponálva.

https://www.youtube.com/watch?v=3aKkvmchuNY

Az első részében mutatják a Világ Kupa rajtját, ahol egy rövid, meredek
szakaszon jutnak fel a versenyzők a térképrajtba. Molnár Gézuka, Iga
Pityu szaporázza a lépteit a felvételeken.

Csak akkor gondoltam bele, hogy ezt én is megmászhattam, amikor
legnagyobb meglepetésemre feltűntem egy pillanatra a képernyőn, hátam
mögött Öyvin Thon világbajnokkal.

Ne kérdezzétek, hogy miért a Trimtex reklámruhájában futottam és nem a
többiekhez hasonlóan a mélyzöld Adidas ruházatban. 83 végén (nov. 22-n)
volt a részlegesen elszakadt, folyamatosan gyulladásban lévő Achilles ín
műtétem Budapesten. Hosszas rehabilitációt követően csak 1984
márciusának első napjaiban tudtam elkezdeni a futóedzéseket. Márciusban
2-3 km-ek, áprilisban 5-8 km-ek, májusban 9-11 km-k. Május 13-n volt az
első visszatérő versenyem a TIPOGRÁFIA Kupán. Tóth Gabi nyert 83
perccel, én 87:51-t futottam. A sérülésem miatt nem vettem részt
edzőtáborokban, így elsőre a biztos, aktív kerettagok kaptak a ruházatból.

A rajtszámom:
https://drive.google.com/file/d/1Ns-3AxRDdvYKv5L-nVCDwK06E1THwxu2/view?usp=sharing

A térképem:
https://drive.google.com/file/d/1WTVUDSzKyqI9v2pMVDS4XgnO9MFXNnUF/view?usp=sharing

Edzésnaplóm tartalma:

12+1. versenyem az évben (?)

Klokoci I.  1.10000 / 5m

Táv: 11.900 m Ep: 26

A Hülye zabálós formám miatt enyhe hasmenés reggelre. Mögöttem 2 perccel
Öyvin Thon világbajnok rajtol.

Nem örülök ennek,

Az első pontratávolságbecsléd miatt keverek. Végül együtt fogom a pontot
a világbajnokkal. Oldalszúrás. Két átmenetet ő vezet, kettőt én.

Más útvonal, természetesen az enyém a rossz.A 8-son öszefutunk, a -9-10
átmenetben elfut. Kínlódok, szenvedek, hibázgatok. A Mortensson is kissé
enervált. Dagonyás befutó.

EredményeK.

1. Morten Berglia (NOR)   79:23

2. S. Langass                        80:14

3. E. Slokvik                        80:16

4. Benedek Isti                   82:25 (Gratula, ez jó futás volt)

12. Lantos Zoli                    87:58

14. Kelemen János            93:16

30. MOlnár Géza            117:01