[Tajfutas] [Jicin 1980 és 1983

Tóth Károly toth.karoly.balaton at gmail.com
2022. Jan. 15., Szo, 19:40:00 CET

Ezek igazi nosztalgia filmek, jól visszaadják a korabeli nyári cseh versenyek, a Cesky Raj terepei és a kemping  hangulatát.
A 80-as filmen felismertem még 7-10 perc között Korik Vera mellett Maácz Bencét, illetve én is ott voltam OSC mezben.

A 83-as versenyen utolsó napra elállt a brutális mennyiségű eső, eredményhirdetésen talán már kikandikált a nap is.
Nehezítette a dolgot, hogy a kempingtől a cél kb. 3 km-re volt, és onnan a rajt többször is további 3-ra.

Üdv.:
Tóth Karesz